Galeri Wanita

Di luar Bangunan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat

8 September 2009

Ketua-Ketua Wanita Pakatan Rakyat bersama aktivis parti di Parlimen.
——————————————————————————————————————————————–
Sumbangan Wanita Miri untuk mangsa tanah runtuh di Miri, Sarawak (di tengah-tengah kelihatan Ketua Wanita Miri, Zu):

A flicker light moment on the doorstep of  Perak Crisis:

Timbalan Ketua Wanita KeADILan, Rodziah Ismail, dan Ketua Wanita Negeri Sembilan, Aisyah Lamsah bersama Exco Wanita dll.

Ketua Wanita Selangor, Haniza Talha, yang juga Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, bersama AJK Wanita KeADILan Selangor selepas bermesyuarat di Ibu Pejabat keADILan, Mercahant Square.

Wanita Wilayah Persekutuan bersama Timbalan Speaker DUN Kedah,Abd Ghani Ahmad ketika Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh Ogos 2008:

Sentiasa awal untuk bertemu aktivis dan rakyat…Zuraida Kamaruddin di Hari Penamaan Calon Kuala Terengganu 6 Januari 2009…

Bersama Menteri Besar Perak…

33 Responses to “Galeri Wanita”

  1. aku Says:

    penipu besar n hipokrik…

  2. mohd.nasir sidek Says:

    well wanita is always in secured positions..courage..strong..and stability is always in their mind…cautious is gold…solid drown when drowning…so be tasty not taste full.

  3. ida Says:

    keamana negara lebih penting daripada semua .insaflah makcik dan kawan-kawan makcik.bukan suh masuk umno,tapi suh fikir semula apa yang jadi pada negara kita skang ni, tak kemana pangkat di dunia

  4. Nadia Says:

    Assalamualaikum.
    sy dr kuantan phg…
    ade x keadilan wanita dr kuantan?

    jika ade boleh tlong email kpd email sy yg tertera..
    sy amat mengkagumi keadilan rakyat ini.
    hanya yg buta hati shj yg masih tidak dpt melihat kisah yg benar..
    harap jawapan sy direply secepatnya mungkin.
    terima kasih..

  5. hawa Says:

    Tahniah…

    kami tabik kpd wnt keadilan yg sentiasa keluar turun padang bersama rakyat.Kep it up ladies.

    Kerahkan wnt2 bhgn lain supaya bersama2 turut serta turun padang.

    Salam…

  6. wan Says:

    kepada ida.
    kita msuk politik bukn untuk daptkan or gila jawatn.
    cube check balik dalam al-quran di mana Allah ada sebut tntg perlunya kita pilih pemimpin yang adil. bnyakkan baca buku.jagn hanya bace paper yang terang-terangan terlalu bias. luaskan minda denagn bnayk membaca.

  7. tengkurock Says:

    kepada wan…..

    Al-quran mmg sebut pemimpin yang adil…tp PKR tidak mengamalkan keadilan….PKR berlandaskan nafsu sendiri dan atas dasar kecewa tertubuhnya PKR…sanggup menggandai diri tido di atas jalan raya membuat huru hara..kucar kacir…dalam Al-quran suruh buat reformasi ke..suruh buat rusuhan ke wan..kerajaan kita tak pernah zalim..tetapi rakyat yang tak pandai menilai dan menzalimi diri sendiri…tak pernah bersyukur…hanya tahu memberontak…

  8. tengkurock Says:

    ciri-ciri kepimpinan RASULLULLAH tidak pernah ada dlm pimpinan pakatan rakyat…cakap tak serupa bikin..Akhlak yang mulia seperti rasullullah tak pernah di tonjolkan..hanya maki hamun orang dan tuduh menuduh orang sahaja apabila berceramah…dalam islam suruh kita maki hamun orang ke…??? dalam islam suruh kita tuduh menuduh orang ke..??? bila berceramah tidak pernah cakap benda betul…semua benda tak betul…menyalahkan orang lain padahal salah diri n parti sendiri tidak mengaku…hanya pandai berkata-kata…belajar ilmu dengan buku tanpa ada tok guru seperti belajar dan berguru dengan syaitan..sama seperti apa yg berlaku dalam PKR sekrang ini….paku dulang paku serpih..mengata orang PKR lebih

  9. balboa Says:

    Ewaahh… sedapnya ko tengkurock… Minta maap la ye… dari nama pun dah tau awak ni cemna… kepala batu… hehehe… bebal plak tuu… betol tak tengkurock?? atau awak ni rockers?? mana satu??? tapi tak kisah la nama apa pun… janji awak ni ada otak… tak kira la batu ke, simen ke, konkrit…. hahaha…. Kalau dah nama UMNO ni kan tengkurock @ kepala batu…. jangan cerita pasal ISLAM la ok… kamu tu la penentang No.1 islam di Malaysia nih…. hahahaha. Wahai UMNO yg busuk lagi pekung..! Kamu nak nafi kan lagi ke gejala Rasuah dlm UMNO nih??? Atau purak2 buat tak tau wahai Kepala Batu??? hehehehe…. org Kedah kata puak mcm kamu ni ‘BEBAI’! Marah ke??? hehehe….. takkan nak cerita 1 per 1 cerita rasuah pemimpin yg kamu dok agong2 kan tuu…. hehehehe…. penat la nak citer…. lagi pun org yg haprak dan totok mcm kamu ni bukan boleh masuk pun…. Al maklum lahh… ‘BEBAI’…. hehehehe…. Rileks la wahai Kepala Batu….
    Hari ni mesti kamu sdg bergumbira meraikan PM kamu yg PEmbunuh tu kann…. Hehehehe….. Aku tuduh???? hehehehe….. nak cerita ke???? tak perlu lah kerana buat penat aku aje menaip ni, semata2 nak lawan dgn cicak mengkarung mcm kamu ni Kepala batu….
    Awat? kamu ni dok selalu pergi ke ceramah PR ni??? kalau ada pergi tu bagus la… ada lah jugak inisiatif nak tahu cerita sebenarkan… tapiiii…. kalau takat kamu tgk kat TV3 suku tuuuuu…. mmg tv tu khas pada org 3 suku mcm kamu tu… atau kamu dok Baca Utusan Meloya…. itu pun aku paham la tahap kedungu an kamu tu….. hehehe…. Maaf lah ye kalau ayat2 aku ni ada sakit hati sikit… tapi bahasa mcm ni aje yg selayaknya utk kamu dan puak2 kamu ni…. tak layak nak pakai bahasa indah2….. hehehahahaha……. Tulah dia…. Tuhan ni jadikan kita ni macam2 jenis… aku bersyukur krn aku digolongkan dalam golongan yg boleh berfikir…. malang sungguh aku kalau dijadikan sehina kamu nih…. tapi… tuhan cakap… kita kena fikir mana baik dan mana buruk… yg baik tu lah pilihan kita…. Paham ke Kepala Batu???? Susah ke ayat aku nih????
    Wahai Kepala Batu….

    Aku ni ada masa terluang sikit… jadi aku nak komen la kan…. mana lah tau… kepala batu kamu ni boleh cair kan sikit….

    “Al-quran mmg sebut pemimpin yang adil…tp PKR tidak mengamalkan keadilan….PKR berlandaskan nafsu sendiri dan atas dasar kecewa tertubuhnya PKR…sanggup menggandai diri tido di atas jalan raya membuat huru hara..kucar kacir…dalam Al-quran suruh buat reformasi ke..suruh buat rusuhan ke wan..kerajaan kita tak pernah zalim..tetapi rakyat yang tak pandai menilai dan menzalimi diri sendiri…tak pernah bersyukur…hanya tahu memberontak…”

    Addoooooooiiiiiiii……… Kalau dah bebal…. Bebal lah jugak….. Tapi takpe…. at least ada bahan lawak juga hari ni…. tak payah tgk Mr. Bean…. baca komen kamu ni pun dah cukup… tapi tulah… bangsa yg seagama plak tuuu…. tu yg sedih tuuuu….. WOI Kepala Batu!!! Biarlah tido atas jalan sekalipun…!!! Janji tak tido dgn Maksiat! Kerja dok raba pompuan… takkan tak kenal JJ kot?? takkan tak kenal Rahim Tamby chik kot, yg buat anak org lahirkan anak luar nikah??? Buta ke KAMU ni???? Takkan tak pernah tgk gambar Hishammuddin pegang Tin Anchor Guiness kot???? hehehe…. Tak kan tak pernah tgk Najib pegang gelas Wain kot???? hahahaha…. Mungkin Agama yg kamu anuti tu kata Minum arak tu halal… than ok lah… Wahai Kepala Batu… cuba selak lah Al-Quran u betol2…. betol ke dlm Quran tak pernah suruh buat Reformasi@Pembaharuan??? Kalau tanya tok guru Najib… mmg la takda…. hehehehe…. LWak la kamu ni Kepala Batu atau Skang nak panggil Kepala Bana!
    ISA tu tak zalim ke Kepala Bana???? Tahan org tanpa bicara tu ada dlm Quran ke??? kamu baca betol ke??? atau awak ni baca ajaran Guru Jii dari India tuu… kalau ye… sama lah Tok Guru nya dgn Najib….. Hahahahehhe….. Si anak India Kugan tu mati dlm tahanan tu apa namaya??? Cuba pikir kalau si Kugan tu adik kamu ke?? Anak Kamu ke?? bapak kamu ke??? boleh???

    Wahai Kepala Batu@Kepala Bana….. aku boleh tulis panjang lagi ni… tapi tak tau kamu ni akan baca ke tak…. Best hengtam org tin kosong macam kamu ni…. samalah kategori dgn Org AMENO sesat kat sini ‘aku’ & ‘Ida’…. hahaha…. Ini Puteri AMENO lah nii…. hahahah…. aku nak pesan…korang dok melalak kat sini… ada dapat projek ke??? Dok sokong lanun2 tu… depa yg kaya… korang ni… takat cacing kerawit aje tau….

    Kpd sekor lagi pencacai kat sini ‘Ida’ ko tu lawa ke?? at least makcik2 tu ikut la ajaran agama Islam yg sebenar…. pakai tudung batol bukan mcm Makcik AMENO tua kerepot… tudung pun tak reti pakai betol… Itu lah Islam korang… nak buat cemana bini PM sekarang pun lagi buruk nak ikut style Penguin….

    Oklah… sejahat2 mulut aku ni wahai pencacai AMENO… tapi setiap kali Solat aku ada berdoa agar korang ni semua di buka kan pintu hati, lapang dada menerima agama Islam sebenar2nya… Agar tak ditipu lagi dgn agama Islam Hadhari menyimpang tuuu….

    Oklah Yg baik tu datang dari Allah, yg buruk tu dari aku sendiri… tapi tujuan aku ni bukan nya apa… tapi sedih tgk korang ni mcm dah terlalu taksub dgn UMNO ni… mcm Malaysia ni UMNO yg punya…. jgn risau saudara2 kuuu…. Insyaallah dgn kepimpinan Pakatan rakyat yg diterajui oleh DSAI, Tok Guru Nik Aziz, Tok Guru Haji Hadi, DS Khalid Ibrahim dll akan membawa kita org Islam ke arah lebih baik dan terpuji lagi…. Pintu kami sentiasa terbuka utk kamu semua…. udah la tuu…. Aku tak cakap PR ni sempurna, tapi kita dpt lihat objektif dan pengorbanan PR ni…. kalau PR ni ada salah kita tegur… semua manusia tak sempurna…. tapi UMNO ni kita dah beri peluang lebih 50 tahun, makin menjadi-jadi kerakusan, ketikadilan dan kezaliman k’jaan UMNO.
    Cuba tgk dlm Quran; kata kita wajib menentang pemimpin yg zalim dan melanggar arahan Allah….?? Kita adalah rakyat… kitalah penentu…. kalau depa buat salah, kita hukum…. Insyaallah….

  10. kulim Says:

    umno penyamun besar

  11. BEKAS PUTERI Says:

    KEPADA PUAK2 UMNO,BERUBAHLAH…50 TAHUN MERDEKA, ADA SUMBANGAN UNTUK ANDA?APA DIA TOLONG JELASKAN? SETAKAT KLCC, PERUBAHAN LANGKAAWI TU SUMA UNTUK MENGAUT KEUNTUNGAN ORG2 ATASAN….KALO SETAKAT BAWAK RM10,TERLIUR JE LA TENGOK KLCC….

  12. Amizul Bin Ahmad Says:

    When Circumstance Sickly A Need At To Nurse.
    God give becomes an anything illness.
    God give heals an anything illness.
    We need effort for heal an illness.
    Truly assorted sort an illness.

    Truly, illness a can infectious.
    Truly, illness a cannot infectious.
    We need deter an illness infectious.
    Healthy a not truly illness.

  13. Amizul Bin Ahmad Says:

    World And Life.
    These world have a place nice.
    In world have a thng inscrutable.
    These world purpose a climate.
    These world have a race.

    Invest money be for a welfare.
    We must be honour a in life.
    We need be decent a in life.
    Need exchange be aid a in life.

  14. Amizul Bin Ahmad Says:

    Berfirman Allah Ta’ala:
    “Mereka hanya menantikan kedatangan Tuhan dan Malaikat dalam naungan awan, lalu diputuskan sekalian perkara.’
    [Al Baqarah ayat 210]

    Berfirman Allah Ta’ala;
    “Dan Ia (Tuhan) bersama kamu dimana kamu berada,
    [(Al Hadid ayat 4]

    Berfirman Allah Ta’ala;
    “Tuhan itu Cahaya langit dan bumi.
    [An Nur: 35]

  15. Zuraidah muda Says:

    semoga Wanita KeAdilan terus bersemangat berjuang

  16. Amizul Bin Ahmad Says:

    Berfirman Allah Ta’ala:
    “ Wahai Ahlul-Kitab ! Telah datang kepada kamu Utusan Kami,menerangkan kepada kamu banyak hal dari apa yang telah kamu sembunyikan, dan Dia maafkan dari yang banyak lagi.Sungguh telah datang kepada kamu dari Allah sautu cahaya dan kitab yang nyata.”[ Surah Al-Maidah : 15]

    Berfirman Allah Ta’ala:
    “Dengan kitab itu,Allah memberi petunjuk kepada barangsiapa yang mengikuti keridhaanNya,kepada berbagai jalan kedamaian, dan Dia mengeluarkan mereka daripada gelap-gulita kepada cahaya,dengan izinNya , dan Dia menunjuki mereka kepada jalan yang lurus.”[ Surah Al-Maidah : 16]

  17. Amizul Bin Ahmad Says:

    Berfirman Allah Ta’ala:
    “Dia berkata: “Ya Tuhanku! Sesungguhnya tidaklah aku menguasai,kecuali diriku dan saudaraku, maka pisahkanlah diantara kami dan di antara kaum yang fasik itu.” [Al-Maidah: 26]

  18. muz Says:

    nama: pkr
    umur: rahsia
    asal usul: lubang jubuq anwar
    hobi: cari publisiti dengan baring tgh jalan, buat haru biru, liwat, memusnahkan bangsa senduri.

    kata2 hakmat: pkr dengan buang (watak dlm sarjen hassan) sama saja. sama2 jadi barua

  19. muzanjing Says:

    muz, otak udang btul ko ni..memalukan bangsa melayu jer ada orang sebangang ko ni..

  20. balboa Says:

    rasanya MUz tu pernah berpengalaman… mungkin semasa zaman kecilnya…

  21. Ahmad Says:

    Apa susah-susah ucapkan didepan orang ramai demi allah kalau saya lakukan …..saya terkeluar dari agama islam habis cerita

  22. Ahmad Says:

    Berani kerana benar, takut kerana salah. kalau betul tak buat ucapkan depan penyokong bahawa kalau saya buat benda tu saya terkeluar ISLAM. TAK PAYAH SUMPAH LAKNAT

  23. Ahmad Says:

    Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

    Saya amat mengalu-alukan insiatif dan usaha murni akhbar Utusan Melayu ini. Sememangnya, jenayah membuang/membunuh bayi ini tidak dapat diterima oleh seorang manusia yang waras dan bertamadun. Saya menganggap mereka ini lebih hina dan kejam dari binatang.

    Atas semangat kemanusian, Marilah kita bersama-sama berganding bahu tanpa mengira agama dan bangsa membanteras jenayah yang tidak bertamadun ini. Ia satu dosa yang amat besar, tidak kira agama mana sekalipun.

    Sirami diri dengan iman dan pegangan agama yang betul.

    Stop Killing Babies!

    SAIFUL BUKHARI

  24. awang Says:

    Taniah Ahmad saya setuju dengan pendapat anda kalau tak liwat kenapa takut nak angkat sumpah. Pendapat saya kalau tak nak angkat sumpah pun tak apa takut terikut-ikut cara yahudi. Buat cara orang melayu cuma cakap main-main depan orang ramai bahawasanya kalau saya telah lakukan liwat saya terkeluar dari islam tak payah junjung kitab tak payah masuk masjid tak payah ada saksi tak payah ada alim ulamak tak payah rakam video

  25. Awang Says:

    “(Ulama menasihatinya) Anwar, jangan keluarkan kenyataan atau bertindak (bersumpah) kerana apa yang kamu akan lakukan akan mempengaruhi sebahagian besar umat Islam. Jika kamu lakukan ini, maka kamu telah melanggar syariah,” kata Anwar.

    Ayat diatas menunjukan DSAI takut… kenapa ? melanggar syariah. Jadi kalau begitu tak payah bersumpah cuma ucapkan pada orang ramai sesungguhnya kalau saya lakukan (Liwat) saya keluar dari islam

  26. selamat Says:

    saya rasa mungkin suka sama suka kalau tidak tak kan anu boleh masuk………jubur.

  27. min Says:

    ape ke he dengan puak umno bn ni pasal orang oi jahat gila tapi cuba fikir dgn waras bunuh dengan liwat mana lebih terok keje.kalau ada otak pikir la .jangan tak otak kat kpala lutut.

  28. hawa bodo Says:

    perbuatan Anwar adalah satu pengkhianatan kepada perjuangan bangsa… menyebabkan perpecahan di kalangan rakyat.
    Orang Melayu kena sedar apa yang dilakukan Anwar, perbuatannya meretakkan perpaduan orang Melayu… masalahnya ialah masa depan orang Melayu, ..jangan menang sorak Bukit Mertajam tergadai…Masa tu awak dah kaya raya..

  29. selamat Says:

    min ………kpala lutut tak sdap ……….kpala anu lagi sedap org yang rasa saja yg tau……mungkin kak wan tau kut…cek nak habaq pi

  30. Azizah Says:

    Orang Melayu akan hilang kuasa pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) jika UMNO dan Pas terus berdegil untuk tidak bersatu.
    Orang Melayu perlu bersatu dan menjadi kuat untuk mempertahankan Perlembagaan, kata Prof. Datuk Dr. Ramlah Adam
    Dekan Fakulti Sains Pentadbiran dan Kajian Polisi Universiti Teknologi Mara (UiTM) itu mengingatkan tanpa kuasa, orang Melayu tidak akan mampu menentukan kedudukan mereka di tanah air sendiri. Jangan jadi menang serok kain terlondeh

  31. Pak de Says:

    Masyaallah korang ni..gko pun satu balboa, egko nak beri pandangan pun bior le betoi. Nak betulkan orang lain kita mersti betul. Jangan cepat melenting dan membebel berjela-jela macam mak nenek sampai hilang dan lari dari landasan. Bila dah lari dari landasan tu samalah macam keretapi kat India tu. Berlanggar banyak yang mati. Aku sendiri pun tak tahu nak ikut sapa dah…Ni Pak cik nak cakap sikit pada korang ni, samada korang UMNO ke ikut PKR ke ape ke jadah nya ke, dengar sini.
    Dulu ada sebuah perahu layar, maka bapa kita yang buat. Dijaga dan dipelihara. Bermatian mak bapak kita melindunginya kerana perahu tu banyak jasanya. Masa mak bapak kita belayar naik perahu tu, korang mungkin belum ada lagi, tak kenal dunia pun. mungkin tak kenal dan tak faham erti kemerdekaan yang perlu dituntut. Sebuah Negara, penuh integrasi. Perlu perpaduan, persepakatan, perjuangan dengan titisan darah dan airmata. Berkorban apa saja demi kemerdekaan negara. Telus, ikhlas hingga sanggup bergolok bergadai jual harta walau sehalus janggut udang emas ditangan asal negara tidak lagi dijajah. Kita dah punyai rumah sendiri, harta kita dah dapat kembali, tanah air tercinta. Dalam rumah itu kalau sebelumnya tiang kayu, dah jadi tangga batu. Baru rasa aman dan barulah terasa mak bapak kita selesa `bersama` dimalam hari untuk mencipta dan melahirkan zuriat mereka. Alhamdulillah dapatlah membesarkan anak2 dengan aman sampai berjaya kemenara gading. Sebab apa? Emak bapak kita sama2 berjuang dalam satu kapal. Emak sentiasa bersama bapak. Walaupun emak lebik cerdik sikit dari bapak (dalam sesuatu hal je) tapi mereka tetap teguh mempertahankan rumah tangganya. Sebab isteri kenalah ikut suami. Yang tak betul sama-samalah memperbetulkan yang lain dengan berhemah. sampai mereka mati.
    Anak kian membesar. Dah sekolah tinggi. Belajar diluar negeri. Dapat biasiswa lagi. Bila balik bawak ijazah tunjuk sana sini biar orang hormati. Tak apalah. Tapi dari situ, dia bawa balik budaya barat yang dia rasa nak bawak perbahan dalam rumah yang dibina mak bapaknya. Dari situ mulalah dia rasa nak amik kuasa. Setiap peraturan mak bapak dah tak nak pakai lagi. Mak bapak ditentang walau dalam rumah sendiri. Sanggup kutuk dan hina mak bapak dalam rumah sendiri. Namun mak bapak tetap mempertahankan. Kita tenguk siapa nak halau siapa? Mak bapak tak menghalau tapi anak itu sendiri yang pergi tinggalakan mak bapaknya dan pergi buat cari rumah sendiri. Sewa je dulu…Kerana belanja tak ada. nak makan pucuk kayu pun tak sanggup (tak biasa konon, sedangkan dia dibesarkan dengan pucuk kayu gak). mula cari jalan macamna nak hidup. Nak balik semula dah malu. Mak bapak sendiri dikutuk dihina. So, dengan strategi yang dia belajar kat luar negara tulah dia gunakan untuk mempengaruh orang kampung tu. Mula2 dia cari sorang dua yang boleh dipegang tengkuknya..diajar cara `menyamun`. Orang yang mula perlu di`samun` ialah rumah orangtuanya. Maka orang2 suruhan yang dungu ni pun pergilah `menyamun` rumah orangtuanya. Selepas itu, bila orang tua mak bapak dia tu minta orang beritahu kat anknya suruh balik dan bantu dia tapi malangnya bukan dia balik malah dia tuduh mak bapak macam2. Mak bapak dia pun tak leh nak buat apa, so biarkan je dia hidup bawah `bendera`nya sendiri. Maka tertegaklah benderanya. Dari kerja menyamun kuncu2nya itu, adalah hasil untuk bena rumah dan berkahwinlah dia dengan anak salah sorang kuncu2nya yang dungu tu. (sejarah Hang Tuah tahu, tapi sejarah kominis jajah Malaya tak tahu).
    Hinggalah kehari ini, telah lahir bermacam2 jenis manusia. Sehingga perahu yang di bina dek mak bapak kita telah pecah yang tinggal apa yang terjadi pada hari ini. So, fikirlahlah siapa kita yang nak bercakap berlebih2an dan kutuk mengutuk….Maka hayatilah lirik lagu ini:
    Ayah dan Ibu
    ayah dan ibu
    itulah permulaan kami
    dapat melihat bulan dan matahari
    ahhh ayah dan ibu
    ayah dan ibu lah perlu dijagai…

  32. nix Says:

    Kepada semua..

    Manusia ini tetap sama dari dulu sampai sekarang…
    takkan puas apa yang dah dapat…

    Semua pembangkang ini kata Kerajaan sediada tak betul…adakah esok dia org ganti akan buat betul…???
    Cakap senanglah boleh buat langit tapi cuba bagi nanti semua nak gaut untung sendiri jgk…
    Malaysia hari ini bukan jadi dengan magik lh!!! itu adalah hasil titik peluh orang tua kita…

    cubalah bersyukur pada apa yang dah ada..

    Rakyat perlu buka mata – Semua yang buat BN buat tak betul tu je point pembangkang…

    Apa Kerajaan sekarang tak buat???
    Sekolah bagi…
    Hospital bagi…
    Jalan bagi…
    dan apa yang rakyat nak semua bagi kecuali duit poket je..
    tu kena cari sendiri lah…takkan tu pun Kerajaan nak jolokkan dalam mulut u org!!!

    yang Pandai gaut untung banyak…yang kurang pandai dok mengeluh sepanjang hayat…

  33. NGO Says:

    makcik2 yang hat atas2 tu, x payah lah nak dok teriak2 sesama sendiri…. korang tau x Elizabeth Wong dan rakan2nye sedang gelakkan korang, depa ramai2 lepak kat bah kut teh sambil gelakkan korang and label kan korang “pompuan 疯狂” . sudah lah, korang dok rumah jaga anak, biarkan kaum bapa ni menjalankan kerja dan berdoa supaya allah melindungi kita umat islam…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: